Originálne bytové doplnky a nábytok v čistom severskom štýle.
Novinky
Akcia
Severské Vianoce
Podľa kategórií
Podľa miestností
Podľa ceny
E-mail:

Najobľúbenejšie značky


Madam Stoltz
By Nord
Tine K Home
House Doctor
Compagnie de provence
Bloomingville
Ferm Living

Často kladené otázky

1.Rád by som si objednal tovar, ale ako zistím, či ho máte na sklade? V detaile každej položky nájdete aktuálnu informáciu o skladovej dostupnosti.

2.Tovar sa mi veľmi páči, ale musím zakaždým platiť poštovné? Poštovné je zdarma pri objednávke nad 150 EUR. Pokiaľ nie je Vaša objednávka v tejto výške, môžete sa dohodnúť napríklad s kamarátkami a spoločne výšky tejto objednávky dosiahnuť alebo si poplatok za poštovné rozdeliť. Tovar si tiež môžete vyzdvihnúť osobne v našom sklade v Brne.

3. Rád by som kúpil tovar, ktorý je teraz vypredaný. Bude ešte tento tovar na sklade? Vypredané položky sú vždy znova objednané u dodávateľa. Väčšinu z nich budeme mať opäť skladom, ale môže sa stať, že niektoré dodávateľ už zrušil z ponuky. Ak Vás zaujíma niektorá z vypredaných položiek, môžete u takej zvoliť službu Postrážiť tovar. V prípade že je tovar znova na sklade, bude Vám zaslané upozornenie e-mailom.

4. Čo keď mi tovar príde, ale nebude taký ako na fotografii? Čo keď sa mi nakoniec nebude hodiť? Ak zakúpite tovar v internetovom obchode, máte zo zákona právo do 14 dní bez udania dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť. Viac informácií o tejto možnosti, podmienkach a správnom postupe nájdete v našich obchodných podmienkach, bod 5.

5. Nemám skúsenosti s nákupom na internete, rád by som si niečo objednal, ale neviem ako ... Všetky informácie o tom, ako nakupovať v našom internetovom obchode, nájdete v sekcii Nákupný poriadok tu. 6.

6. Chcela by som vybrať darček kamarátke, ale nie som si istá, čo presne jej vybrať ... Ak chcete kúpiť darček pre niekoho blízkeho, ale nie ste si istí, čo vybrať, môžete využiť našu ponuku darčekových poukážok. Obdarovaný si potom môže vybrať darček podľa vlastného želania.

7. Prišiel mi e-mail, že tovar mi bol odoslaný, ale zásielka mi stále ešte neprišla. Čo robiť? V prípade, že Vám odoslaný tovar nebol doručený do 2 dní od odoslania, ani ste nenašli v schránke lístok od dopravcu, odporúčame ihneď nás kontaktovať na tel +420775100770, kde Vám oznámime číslo balíka a ďalšie informácie o tom, kde sa Vás balíček nachádza.

8.Tovar mi bol doručený, ale jedna z položiek bola rozbitá. Ako postupovať? Ak ste pri kontrole doručenej zásielky zistili porušený alebo poškodený tovar, kontaktujte nás okamžite na telefón +420775100770, kde Vám oznámime, ako postupovať. Odporúčaný postup pri poškodenej zásielke nájdete aj v sekcii Doprava a platba tu.

9.  Prišiel mi od Vás balíček, ale jedna z položiek chýba. Čo teraz? Prosím kontaktujte nás čo najskôr telefonicky alebo e-mailom a vzniknutú situáciu s Vami ihneď vyriešime.

10.  Je na tovar záruka? Ako by prebiehala prípadná reklamácia? Na všetok tovar je záruka 24 mesiacov. Všetky informácie o reklamácii a jej priebehu nájdete v sekcii Reklamačný poriadok tu.

11.  Máte aj kamennú predajňu? V súčasnej chvíli nemáme kamennú predajňu. Všetok tovar je možné zakúpiť iba v našom internetovom obchode.

12.  Som podnikateľ a rád by som vo svojom obchode predával aj Váš tovar. Ponúkate aj veľkoobchodnú spoluprácu? Vybrané značky ponúkame i veľkoobchodne. Všetky informácie o veľkoobchodnom predaji nájdete v našej B2B sekcii tu. V tejto sekcii nájdete informácie o nákupe, podmienky dodania, minimálnu výšku nákupu, dobu dodania a ďalšie. Pre zobrazenie katalógu tovaru a nákupných cien je potrebné sa najprv registrovať ako obchodník tu. Po schválení tejto registrácie Vám bude povolený prístup do katalógu a možnosť objednať tovar.

Ak ste tu nenašli odpoveď na svoju otázku alebo nebola pre Vás odpoveď dostačujúca, neváhajte nás kontaktovať: info@bellarose.cz

 

 


Copyright © 2012 - 2017 Nordic Day • info@nordicday.cz
Facebook
Blog
Pinterest
Instagram
Kontakt
Aby sme zistili, čo sa vám u nás najviac páči, a mohli pre vás naše stránky stále vylepšovať, používame cookies. Viac info tu.