Originálne bytové doplnky a nábytok v čistom severskom štýle.
Novinky
Akcia
Severské Vianoce
Podľa kategórií
Podľa miestností
Podľa ceny
E-mail:

Najobľúbenejšie značky


Madam Stoltz
By Nord
Tine K Home
House Doctor
Compagnie de provence
Bloomingville
Ferm Living

Doprava a platba

Objednaný tovar je na odoslanie najčastejšie do 3 pracovných dní od učinenia objednávky, najneskôr do 10 dní. Ak z nejakého dôvodu nie je možné túto lehotu dodržať (tovar nie je na sklade), budeme Vás o tom bezodkladne informovať. 


1. Spôsob dopravy:


Prostredníctvom súkromnej dopravnej spoločnosti UPS a PPL:
zásielka bude doručená do 48 hodín od podania. O odoslaní tovaru budete informovaný e-mailom a sms. 
V prípade doručenie prostredníctvom PPL je nutné vyplniť pre doručenie takú adresu, na ktorej budete zastihnuteľný počas dňa medzi 8.00 - 18.00. V prípade, že týmto miestom bude Vaše zamestnanie, je potrebné uviesť okrem Vášho mena tiež názov a adresu firmy. 

Tovar zasielame zásielkovou službou UPS či PPL, ktorá dokáže balíček doručiť na území Slovenské Republiky do 48 hodín od jeho odoslania.


Poštovné UPS na Slovensko pri platbe vopred: 3,5 EUR
Dobierka: +1 EUR
 
Poštovné PPL na Slovensko pri platbe vopred: 7 EUR
Dobierka: +1 EUR
 
Poštovné Zásilkovňa na Slovensko pri platbe vopred: 2,5 EUR
Dobierka: +0,5 EUR

Pri nákupu v hodnote nad 80 EUR je poštovné na Slovensko zadarmo!
 
2. Spôsob platby:

a.) Dobierkou pri doručení (platba dopravcovi pri doručení tovaru)

b.) Bankovým prevodom na náš účet u Slovenská Sporitel'ňa, as , číslo účtu SK9109000000000633826726
c.) On-line platební kartou (3D Secure)

Variabilný symbol zodpovedá číslu Vašej objednávky. Objednávka bude odoslaná po príchode platby konto, odporúčame preto presun uskutočniť ihneď po objednaní tovaru.

3. Prevzatia tovaru od dopravcu:

Kupujúci je povinný dodaný tovar a priložené doklady bezprostredne po ich prevzatí prehliadnuť a skontrolovať neporušenosť obalu.
Ak príjemca zistí zjavné vady, oznámi túto skutočnosť bez odkladu prepravcovi, ktorý je povinný spísať na mieste zápis o škode. Tento zápis je potrebný na vybavenie reklamácie!

Zákazník má právo neúplnú alebo poškodenú zásielku neprebrať, v tomto prípade je nutné spísať s dopravcom zápis o škode a zároveň ihneď kontaktovať odosielateľa (internetový obchod) telefonicky  alebo e-mailom. Ak odporúčané kroky spotrebiteľ pri dodaní chybné zásielky urobí, výrazne tak prispeje k rýchlemu riešeniu reklamácie dodaného tovaru a jeho nového dodania. 

Ak nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodené alebo chýbajúce tovaru nahradiť.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky:


Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovia, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky je ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešená s dopravcom. 
Odporúčaný postup pri poškodení obsahu prevzatej zásielky je podľa zvoleného dopravcu nasledujúce:

Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné závady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 3 dní od doručenia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní.
V oboch prípadoch odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie.

Poznámka:
Vzhľadom k charakteru ponúkaného tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod) odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je. Ak zásielka pri dodaní javí známky poškodenia, odmietnite ju prevziať!
Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, informujte nás bezodkladne (najneskôr však nasledujúci pracovný deň) o vzniknutom stave prostredníctvom emailu alebo na tel čísle +420775100770. Situácia bude vyriešená v najkratšom možnom čase.

V prípade akéhokoľvek dotazu, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, sme tu pre Vás!

4. Problémy s doručením

Pretože pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k Vám nedorazila vo vopred ohlásenom termíne. V takom prípade si najprv veľmi jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza
.
  1. na Váš email sme zaslali podacie číslo zásielky (ak Vám e-mail neprišiel, kontaktujte nás a bude Vám číslo oznámené).
  2. overiť si, kde sa nachádza zásielka si môžete v online systéme dopravca
  3. v prípade uloženia na depe kontaktujte dopravcu
  4. ak spoločnosť zásielku stratila okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar.

Copyright © 2012 - 2017 Nordic Day • info@nordicday.cz
Facebook
Blog
Pinterest
Instagram
Kontakt
Aby sme zistili, čo sa vám u nás najviac páči, a mohli pre vás naše stránky stále vylepšovať, používame cookies. Viac info tu.